piątek, 8 maja 2015

CZD- co robić w szpitalu?

Nie mam za bardzo pomysłu na nic 'edukacyjnego' dla tego posta- niestety. Jednak! Zawsze jest jakieś jednak.. Powiem jak nie nudzić się podczas pobytu w szpitalu i opiszę w ten sposób, mniej więcej swoje 'wakacje' w CZD.

Jak się nie nudzić w szpitalu w 7 krokach! (Na jeden dzień tygodnia)

1. Zapoznaj się dobrze ze swoimi współlokatorkami w pokoju. (
Ewelinka, Zosia)
  -Jeśli są fajni stwórz z nimi własną paczkę (Były super)


2. Mając już swoją własną grupę wymyślcie sobie fajną nazwę (moja to
Szpitalna Trójca), oraz spróbujcie połączyć się z inną grupą (Szpitalna Trójca + dwa dodatki), najlepiej pod pretekstem, że przełączyli coś, co oglądałaś.. (EwelinkaPatryk, Piotrek)

3. Masz swoją własną grupę! Gratulacje! Znajdźcie sobie swoją własną miejscówkę, np. wasz pokój lub pomarańczowe kanapy na przeciwko windy. 


4. Pora na trochę rozrywki- polecam państwa miasta w wykonaniu:
   "
-Ej! Ale nie bierzcie Oslo, bo ja to mam! Napiszcie powiedzmy Opole!
    -Ale ja mam Opole! Dajcie jakieś zwierze na 'O'..
    -I roślinę!
    -Napisz ogórek, bo ja tego nie mam!
    -Ja mam ogórek, więc napisz oliwka, a zwierze to może być osa!
    -Dziena!
    -Ma ktoś imię 'Ola'? Mogę napisać?
"  itd..

  lub zróbcie sobie pistolety z klocków lego i 'strzelajcie' do siebie na korytarzu..(PiotrekNataniel)

 Możecie też strzelać z bananów lub zabierać sobie nawzajem klapki, wrzucać do windy i wciskać guziki, żeby pojechały na różne piętra.. ;p Możesz też zawsze pomalować kredką do oczu kolegów.. (
Patryk i Nataniel)

5. Obraź się na swoją p
aczkę (nie licząc dziewczyn z pokoju), a następnie specjalnie zepsuj łóżko tylko po to, żeby ich do siebie zwabić. Oczywiście twoim pretekstem będzie 'pomoc przy naprawie'. Zróbcie też sobie przyjaciół z papieru toaletowego.. (Trochę porwane, przepraszam.. Przyjaciele Nataniela)


6. Rządzicie szpitalem, brawo! Pielęgniarki dziwią się, gdy nie jesteście ze sobą w grupie i trudno was wygonić do własnych pokoi. Ale przychodzi właśnie ten najtrudniejszy moment- cała paczka jedzie do domu (
Ewelinka, Nataniel, Piotrek) oprócz ciebie i twojego przyjaciela (Patryk). Żeby wam się nie nudziło- idźcie na dwór, wbrew woli pielęgniarek, lekarek i opiekunek, tylko uważajcie by was nie złapali! W nocy można iść na czekoladę piętro niżej- oczywiście tez bez pozwolenia ;) (Patryk)

7. Dziś wracasz do domu. Z jednej strony się cieszysz, z drugiej chcesz zostać. Nigdy nie sądziłaś, że tak polubisz ten szpital, a jednak. Ponieważ jesteś tu pierwszy raz poproś swojego kolegę o pomoc przy wyjściu, a na koniec przytul go, mimo, że nienawidzisz tulić facetów- ale zasłużył. (Patryk)

Taak.. Już drugi dzień jestem w domu, a nadal nie mogę się przyzwyczaić.. Ten wyjazd do szpitala był super, chociaż, że na początku nie chciałam tam jechać. :(

+Te imiona w nawiasach to informacja z kim robiłam daną rzecz ;)


Ze specjalną dedykacją dla:
-Eweliny- Mojej współlokatorki, która mnie dokarmiała, rozumiała idealnie, pomagała zobaczyć parę istotnych spraw.. I była jedną ze Szpitalnej Trójcy- dziewczyna z którą mam mroczne plany na wakacje! ^^
-Patryka- Na początku jednego z dodatków, później członka Szpitalnej Trójcy i naszego Wulkanu Pozytywnej Energii, który ścielił mi łóżko :D
-Zosi- Dziewczyny z trójcy, której miejsce zajął Patryk i która opuściła nas jako pierwsza.
-Nataniela- Współlokatora Patryka, mojego sojusznika podczas strzelania bananami i właściciela tych przyjaciół z papieru na zdjęciu wcześniej. :3
-Piotrka- Często nazywałam go Tomek (ze trzy razy), był jednym z naszych kochanych dodatków i dawał mi kabanosy oraz raz go uczesałam! :)

1 komentarz:

  1. Kathy-M według mnie nie ma lepszej osoby odemnie oraz ekipy lepszej niż nasza. Jesteś najlepszą przyjaciółką na świecie. Brakuje mi ekipy z CZD ale świat jest mały może się spodkamy.

    Pozdro dla całej ekipy
    PATRYK

    OdpowiedzUsuń