piątek, 22 maja 2015

Hejka :D

Jestem! Żyje i oddycham :D Tak Buntowniczka powstała z martwych  ;)
Nie mam pojęcia, dlaczego, ale wszystkie moje posty były... no cóż "edukacyjne". Tsaaa przynudzam. Wiem, ale dziś chcę trochę podzielić się z Wami mną ( jak to brzmi xD , chyba  gorszego sformułowania nie mogłam wymyślić.)
Trochę o mnie:
Jestem 15 letnią krótkowłosą blondynką o dość specyficznym  nastawieniu do ludzi ( tzn. jestem gorzej niż beznadziejna w kontaktach między ludzkich ). Uwielbiam jeździć konno, oglądać mecze, biegać i oczywiście spotykać się z przyjaciółkami. Uwielbiam rozwiązywać zadania z chemii.

Bardzo,ale to bardzo lubię Avegersów w szczególności Kapitana Amerykę. Chris Evans jest cudowny ( oczywiście jako Steven Rogers, chociaż... w sumie... Nie... On jest po prostu cudowny... nie tylko jako Kapitan )
PS: Kathy: ON jest mój! Nie twój tylko Mój!!!

Nie wiem co jeszcze mogę napisać... Nie lubię mówić o sobie. Jestem raczej altruistką. 

Ahhh no tak moi przyjaciele :D No cóż jako osoba gorzej niż beznadziejna w kontaktach między ludzkich mam małe grona przyjaciół. Jednak jestem w 100% pewna, że mogę im zaufać :D Tak więc,  niewielkie grono przyjaciół nie może się równać popularności. Jednak mi to nie przeszkadza jestem z natury osobą cichą, nie lubię się wychylać. Na lekcji, kiedy znam odpowiedź wolę siedzieć cicho i nic nie mówić.

O czymś zapomniała chyba..... A tak jestem niepełnosprawna. Nie, nie jakoś tak szczególnie. Nie mam tylko 2 palców u prawej ręki.  Jednak czasem bywa to uciążliwe, w szczególności kiedy chcę przekonać się, że dam sobie z czymś sama radę, a nagle pojawia się ktoś kto WMUSZA we mnie swoją pomoc, kiedy ja tego nie chcę! Faktycznie kiedy z czymś sobie nie radzę proszę o pomoc. Ale nie chcę jej na każdym kroku!


Tyle o mnie :D jeśli macie jakieś pytania to piszcie :D

PSS: Wie ktoś może kiedy nowe odcinki Avengers Zjednoczeni.

PSS: Zapraszam do czytania mojej książki: http://www.wattpad.com/story/38727312-czarny-dzie%C5%84



PSSS: Znalezione gdzieś na końcu internetu xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz