środa, 22 kwietnia 2015

Hejka :D

Taaaak wiem... ja żyje... Długooo zastanawiałam się nad tym co w tym poście chce, żeby się znalazło. Myślałam, by opisać niespodziankę, którą dziewczyny (czyt. przyjaciółki) mi zorganizowały z okazji urodzin, jednak stwierdziłam, że takie rzeczy powinny zostać pomiędzy naszą 5.

Ale jako rekompensatę chcę się z wami podzielić moimi przemyśleniami ( tsaaa może powinnam stworzyć taką serie? Przemyślenia Buntowniczki xD ) na temat patriotyzmu współcześnie. Ostatnio rozmawiałam z moją siostrą na właśnie ten temat. I tak mnie zastanawia co właściwie można nazwać patriotyzmem dziś? Raczej nie będzie to walka za ojczyznę ( chociaż kto wie co ten Putin jeszcze wymyśli? O.o ) Naukę historii? Obchodzenie świąt narodowych? Głosowanie na wyborach? Niby to wszystko się zgadza, ale tak jakby nie do końca. No, tak może zanim cokolwiek zrobimy  ,warto przypomnieć sobie definicje słowa patriotyzm. Otóż brzmi ona następująco : w znaczeniu ogólnym wszelkie umiłowanie ojczyzny jako miejsca swojego pochodzenia i/lub zamieszkania; ( źródło sjp.pwn.pl ). definicji jasno wynika, że patriota to człowiek kochający swoją ojczyznę. Teraz pragnę wam podać mały przykład jak 17 latka potrafi zawstydzić 40 letniego faceta. ( wypowiedzi osób są przytaczane, więc będą one w formie cytatu.Ta sytuacja ( której byłam świadkiem ) wydarzyła się naprawdę parę lat temu ): Moja szkoła zawsze jest lokalem wyborczym i po wyborach na drzwiach są wywieszane wyniki. Czekałam razem z moją siostrą i jej przyjaciółką na tatę pod szkołą. Przyszedł pewien pan ( około 40 ) po swoją córkę i rozmawia z kobietą ( też około 40 ). :

K(obieta)- "O już wyniki wyborów są!"
F(acet) - "E mnie to tam nie obchodzi, patriotą to ja jestem no ale, żeby na wybory chodzić to już chyba przesada!"
I tu wkracza do akcji przyjaciółka mojej siostry :D Która głośno i dobitnie mówi:

P(rzyjaciółka)-" Ej Kryśka idziemy zobaczyć wyniki wyborów? Wiesz mnie w odróżnieniu  do niektórych interesuje kraj i jak tylko skończę 18 lat zamierzam ruszyć swoją dupę sprzed telewizora i zagłosować jak na prawdziwego patriotę przystało"- mówiąc to dziewczyna patrzyła cały czas na tego faceta.
Facet zaczerwienił się od cebulek włosów do palców u stóp :D.

Tak to by było na tyle dzisiaj. To nie wszystko co chciałam napisać, ale post i tak był długi. 

Trzymajcie się :D Cicha Buntowniczka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz